СТОVIVAT
(096) 303-97-67
(063) 187-48-84
(044) 587-52-37

Ремонт двигуна

Головна - СТО Віват / Ремонт двигуна

 

СТО "ВІВАТ" надає послуги з ремонту двигунів:

  • Капітальний ремонт бензинових та дизельних двигунів;
  • Діагностика стану двигуна;
  • Заміна окремих вузлів дигуна.

Ремонт двигуна - це трудомісткий процес, який включає в себе кілька етапів:

Діагностика. Дуже важливо на цьому етапі правильно визначити поломку двигуна і вибрати оптимальний шлях ремонту. Часто виявляється, що сторонні шуми і неправильна робота двигуна виникла не через поломки мотора, а в зв'язку з неправильною роботою навісного обладнання, збоїв в електроніки та ін.).

Після визначення поломки двигун або знімається з автомобіля і розбирається, або частково розбирається на автомобілі.

Після того як двигун розібраний повністю або частково проводиться більш детальна дефектовка кожної його складової. Визначається які деталі потрібно міняти, а які шліфувати, реставрувати.

Далі при необхідності блок циліндрів, колінвал, головка блоку циліндрів і можливо ще якісь деталі вивозяться на шліфування і проточку на підприємство зі спеціальним високоточним обладнанням. Шліфування коленвала необхідна якщо на його шейках є подряпини або знос.

І, нарешті, двигун збирається і встановлюється на автомобіль.

Ознаки які вказують на те, що необхідний ремонт двигуна:

  • Підвищений витрата масла. Він може відбуватися через течі масла через прокладки або сальники двигуна або ж через знос гільзопоршневої групи. Якщо зношена гильзо-поршнева група то крім витрати масла можна спостерігати дим сизого кольору з вихлопної труби.
  • Калюжі масла на асфальті під двигуном.
  • Втрата потужності.
  • Сторонні шуми в двигуні.
  • Викид охолоджуючої рідини через заливну горловину. Через високого тиску в системі охолодження можуть тріскати патрубки, розширювальний бачок, радіатор охолодження.
  • Надмірна вібрація і збої в роботі двигуна. В основному, судячи з практики, вихід з ладу двигуна відбувається в 50% -70% випадків через його неправильної експлуатації, а не через те, що двигун вичерпав свій ресурс.

 А причини полягають в наступному:

  •  Використання неякісного масла або олії яке не підходить за параметрами, рекомендованим заводом-виробником.
  •  Невчасно мінялося масло.
  •  Використання низькоякісного палива.
  •  Неправильна установка випередження кута запалювання або упорскування.
  •  Недостатнє охолодження двигуна в результаті поломок в системі охолодження.
  •  Обрив ременя ГРМ через його несвоєчасної заміни або поганої якості самого ременя.
  •  Гідроудар (попадання води в камеру згоряння через впускний колектор).

Зв’яжіться
з нами